Torsdag - fredagsmys

Igår så var jag och Bosse iväg på mamma-träning. 45 plågsamt sköna minuter av tabata-liknande styrkepass. Mycket välbehövligt! Vi startade med plankan - jag trodde hon skojade med oss - brukar man inte avsluta med det jobbigaste ;-)

Sen hämtade jag upp S på förskolan och drog till Emil och hjälpte honom packa upp i sin nya, Superfina, lägenhet. Som julafton tyckte jag, som ert straff tyckte Emil. 
Även fast man vet vad man har för porslin så är det alltid lika roligt att packa in och göra fint i skåpar! 

Idag skjutsade vi Jonas till flyget. Sixten ville promt stanna och se flygplanet så det gjorde vi (trots 40 min försening). 
Men sen blev han då himla ledsen när Jonas vinkade hej då utanför fönstret när han skulle kliva på. 
Sixten utbrast i tårar "men jag kommer sakna pappa". Gulle! 


En bild tagen av Sixten hos Emil 


Bosse älskar att ligga i sitt babygym


Älskar också att titta på storebror



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0