Måndag 12 jan

Jasi det händer inte mycket nu! Brrr det är kallt ute nu! 
Jag har lite smått börjat öva Bosse på att somna själv i egen säng, det går väl ibland men oftast inte. Oftast somnar han när jag bär honom till sömns, ammar eller i vagnen. Men nu testar jag att lägga ner honom i sin säng när han börjar bli trött. 

Bosse är fortfarande en liten kvälls-fis ;-)
Han har är så himla go ett tag men sen när han börjar bli trött så blir han himla grinig. Puh, man blir ju psykiskt slut och synd om lille killen som är ledsen! 
Jag undrar om när man kan börja styra om hans dygn lite?! Känns nästan tidigt men jag ska höra på BVC nästa gång jag ska dit. Han sover till halv tio-tio tiden på morgonen och då kunde han ju istället ha vaken tid tycker jag :-)

Somnat gott i egen säng av sig själv. 


Jag och Sixten har hunnit bygga upp detta! 



Och lite kreativa istället för IPad, tv och telefon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0