Bosse 2 månader

Idag har vi varit på BVC och vägt och mätt. Han behöver få i sig lite mer mat men det är ju tur att han förutom amning så äter har ersättning ur flaska så det ska nog gå fint. 

Han visade ju upp ett leende förra gången vi var där så det har vi bockat av. Denna gång fick han visa att han kan hålla upp huvudet när han ligger på mage. Check! 

Han har lite mjölkskorv på huvudet fortfarande (har även haft i pannan) men inget hon tyckte jag behövde göra ngt åt. Jag smörjer med barnolja och när han badar så tvättar jag med en handduk. 

Sköterskan påminde om att det nu är viktigt att han ligger på mage regelbundet för att träna sig. La honom på mage nyss och gick för att hämta mobilen, när jag kom tillbaka hade han rullar över på rygg. Lille bus. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0