Förkylda killar

Bara en vecka gammal och redan sin första (av många) förkylningar. 
Sixten har varit snorig sedan i lördags och igår kväll märkte vi att Bosse också blivit förkyld. Så natten var inte rolig kan man säga! Hoppas han är på bättringsvägen. 

Annars så lallar vi på här hemma i pyjamas/morgonrock framåt lunch. Sixten är så otroligt snäll och finner sig i det mesta. Jag märker att han accepterar att lillebror tar mycket av min tid men jag undrar hur det går med det när Jonas börjar om att jobba.
Sixten har iallafall börjar surra lite om förskolan och jag tar det som ett tecken på att han längtar tillbaka lite. På tisdag är det jobb och förskola som gäller. 

I fredags så var Jonas och Sixten på Leos lekland och där har dem spelmaskiner och Sixten ville spela. Jonas sa då att han inte hade några pengar på sig. Sixten kontrade med: Men pappa, har du ingen plan B?! 
Haha, min kvicktänkta lill-fis 😃




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0