16 dec

Idag har Sixten börjat sin inskolning på Blåa avdelningen (storbarn). Han ville inte riktigt prata om det så vi får avvakta någon dag tills han är redo att snacka om hur det gått. Kanske lite spännande just för tillfället. Min storkille :-)

Idag har jag shoppat loss. 
Julklänning till mig, julkläder till Sixten, julbelysning för utomhus, julklapp till fröknarna och lite annat smått. 

Men blå skjorta som matchar Jonas 

Söta tomte-siffror till ljusen från Blomsterlandet


Jätte-jättefina isglober till fröknarna (också blomsterlandet). Önskar jag köpt en till mig själv ;-)


Klockan är nu fem i nio och båda barnen sover (skönt). Ofta brukar Bosse ha sin vakna tid ett par timmar nu. Så vi får se hur natten blir. 

Igår var Bosse vaken mellan 16:00 - ca 24:00 men paus för bara en halvtimmas sovning. Han var dock rätt nöjd med livet så gick ganska bra. Efter den vakenperioden sov han hela natten till halv åtta. Gissa om jag vaknade med sprängande boobies. 

Nä nu hör jag lite ljud inifrån sovrummet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0