Nattning

Vissa kvällar går verkligen nattningen som en dans. Sen finns det vissa kvällar (när vi har främmande) då han inte alls vill gå och sova.
Ikväll kom han och hämtade mig och och ledde mig till köket där han pekade på en nappflaska. Jag frågade om han ville ha välling och det ville han.
Efter vällingen frågade jag om han ville gå och sova och det ville han. Då sa jag åt honom att vi skulle gå och hämta en pyjamas. Då stack han i förväg in till sitt rum och när jag kom in så satt han i soffan, redo att få sin "jammy".
Sen sa jag åt honom att han kunde gå till sängen medan jag släckte lampan, vilket han gjorde. Sen la jag honom och gick ut ur rummet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0