Sjal

Vi är fortfarande sjuka här hemma. Den lille har det värst. Om han har varit vaken en timma i sträck så är det en vinst. Han somnar lutande mot en i soffan. Det säger en hel del eftersom att bara tanken på att luta bak huvudet för en sekund när han är frisk inte existerar.
Power of tanke - i helgen är vi friska!

I fredags var jag och Sixten på Leos lekland. Där var det då en tjej som hade på sig en så himla fin sjal. Den var vit och blå. Det var lite blandade mönster på den, någon stjärna och lite större ränder. Den var så himla fin. Jag hade på tungan att fråga var hon köpt den men det kom inte ut ett ljud ur min mun.
Min kära shopping-vän. Har du sett en sådan sjal? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0