Shopping-helg

Solen skiner, snön töar och det börjar kännas som vår i luften. Om än lite väl kalla vindar så njuter jag av att sommaren är på intåg.

I fredags drog Jonte iväg lite spontant på fest och jag lämnades med Cola Zero och en hel bunt med serier.
Lördagen spenderade jag, Sixten och mamma på stan och shoppade lite vår-kläder till den lille. Hittade inget till mig själv trots att jag hade en bra shopping-slant med mig.
Sen på kvällen kom Helle och Joel förbi, vi spelade lite Mario Cart, åt snacks och sen såg vi en film. Jag somnade så tror att jag missade vad den riktigt handlade om.

Idag har vi strosat runt på Solbacken och där shoppade jag två klänningar på Kappahl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0