Turkisk peppar muffin

Bakade muffins ikväll som ej blev som goda som jag tänkt mig.
Jag gjorde citron- och turkisk peppar-muffins. Jag hade ner alldeles för lite turkisk peppar så dom blev för mesiga. Sen så hade jag för lite florsocker hemma så jag freestylade och gjorde någon konstig frosting med vit choklad i men den vita chokladen tog över alldeles för mycket. Det spelade ingen roll hur mycket citron jag hade i. Den smakade ändå bara vit choklad. Fasen, jag hatar när bakning blir misslyckat!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag köpte på specsavers eller hur det nu stavas, dom där bågarna kostade 1795 sen sån där antireflexbehandling kostade 600 per glasögonbågar, så jag snålade och tog bara på dom där på bilden, tänkte att det inte var så stor skillnad, men det var det.. det är på bågarna ta två betala för en..



Har dina oxå gått sönder?

2012-02-23 @ 22:22:27
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0