Regn och rusk

Idag regnar och ruskar det för fullt. Det är lite höstmysigt sådär. Men vill nog gärna att resten av veckan ska bjuda på lite finare väder.
Idag har vi varit och hälsat på på Sixtens förskola. Det var jättemysigt och tror han kommer trivas finnemang där!
 
I fredags drog vi ju till Piteå och hälsade på Hasse och Annah. Vi hade en urmysig kväll med lek, snack, god mat och dryck. Försökte locka tillbaka dom till Skellefteå för det skulle ju vara himla skojjigt! :-)
 
I lördags var jag och Sickan i Renholmen och firade min farmor som fyllde 75 år. Jag spelade fotbolll, boccia, kubb, strandtennis och badminton med min kusin och vi plockade även blåbär och åt god mat.
 
Sen bar det av till Sandra och Mattias för kräftskiva! Muuuuuums säger jag bara. Hur mycket mat som helst och hur gott som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0