Mitt cola-zero-beroende

Jonas kommer in i köket: "Nu hoppas jag innerligt att det finns någon cola kvar".
Han möts av tystnad och öppnar kylskåpet.
Jonas: "Ja men det finns det ju, det var ju dock Pepsi Maxen jag köpte för ett par dagar sedan som jag tänkte på".
Emeli: "Ja, men den är ju slut för längesen".
Jonas: "Nu förstår jag vart alla pengar tar vägen".
Emeli: "Du snusar - jag dricker cola".
End of diskussion.
 
Man kanske inte bör drick 1,5 lite cola zero på en dag. Jag har hört att döda kroppar inte längre ruttnar som dom ska på grund av all konserveringsmedel vi sätter i oss. Jag kanske kan fördröja åldrandet med mitt cola-drickande? =)  Nä, jag ska skära ner. Snart. Kanske på måndag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0