The Cakes


Hallonmoussetårta
Alla tårtorna var goda. Denna hallonmoussetårta gjorde jag mest för att jag tyckte den såg så snygg ut i tidningen. Den blev god, smakade mycket hallon.


Polka-paj
Polka-pajen känner ni kanske igen från detta inlägg. Den serverade Madde som efterrätt när vi hade halv-åtta-hos Madde. Så den visste jag skulle vara ruskigt god.

Sist men inte minst:

Very Cherry Chocolate cake

Denna tårta är väldigt populär att baka just nu i blogg-världen. Jag ville inte vara alltför sen att haka på trenden.

Sjuuuuuukt god!! Gaaaalet god. Men så är ju jag en choklad-älskare också. Bottnarna är gjorda av choklad och dom är supersaftiga. Sen så är smeten jättegod (mascarpone-grädde-körsbär). Enkel att göra också vilket är ett plus!

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Herregud vad goda, tur jag å johan fyller år nästa månad så kanske man kan testa göra:)

Ja men nästa vecka blir bra!

På onsdag ska vi och bada men annars tror jag inte vi har just nåt, hur passar det för er?

2011-09-14 @ 16:30:34
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0