Pajjad laptop

Jonas laptop pajade för att tag sedan vilket resulterar att det blivit väldigt lite film-tittande på sista tiden. Vi kopplar nämligen datorn till tv:n. Jag tycker inte alls det är lika kul att sitta framför min egen laptop själv och se film.
Inte för att man snackar så mycket med varandra eller så...
Jag hoppas datorn blir lagad snart för att det börjar rulla in lite filmer jag skulle kunna tänka mig att se.

Jag skulle vilja ha små-godis. Jättesugen. Kanske på fredag?!

Om ni gillar tonårsserier så måste jag återigen boosta lite för serien Awkward :P  Det är bra, charmig! =)

Idag har jag fått mysa lite med min nyaste kusin. Så himla liten. Jag kan inte fatta att Sixten varit så liten! Sixten är ju värsta stora killen ju.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jaa jag är oxå verkligen expert på att komma ut med en hel kasse andra grejer men inte just det man skulle ha!



Sixten är ju pytteliiiten ;)

2011-09-21 @ 22:58:06
URL: http://karint.blogg.se/
Postat av: viktoria cederberg

Smågodis är okej alla dagar i veckan, enligt mig i alla fall. Blev sjuuuukt sugen igår, men det regnade och jag blev bekväm. Bakade rödavinbärsmuffins istället. De fick agera kvällsfika, frukost och dessutom blev jag populär bland de som sitter nära mig på lektion...



Och klart man aldrig kan ha för många nagellack. Tycker inte jag i alla fall. Av någon anledning tittar allt som ofta italienaren snett på mig när jag kommer med ett nytt. ;)

2011-09-22 @ 00:01:27
URL: http://www.viktoriacederberg.se
Postat av: Lina B

älskar awkward! hur bra som helst!

2011-09-22 @ 22:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0