Öppna förskolan

Idag mötte jag och Sixten upp med de andra mammorna/barnen på öppna förskolan på Mor Backe. Fullt ös medvetslös. Inte för våra barn kanske som är lite för små för att kunna kuta runt och leka. Sixten tyckte mycket om sångstunden. Han satt som ett ljus och tittade på de andra barnen.

Är nyss hemkommen från isladan. Jag tog med mig Singo och kikade lite hockey. Tyvärr förlust men alltid kul med lite AIK!
Ni skymtar oss där i bakgrunden: norran. Det vill säga: jag, Maria och min dubbelhaka =)

Nu sitter jag och funderar på om jag ska krypa till kojs eller om jag ska kika på Dexter. Jag borde lägga mig för jag misstänker att det kommer bli en tidig morgon. Sixten gjorde natt redan 18:00 idag.




Kommentarer
Postat av: Helena

Oj, det var tidigt! Men shit vad skönt det skulle vara..vissa dagar iaf .. Tänkte höra av mej om den där kaffen, men hade inte bästa helgen så hade nog inte vart roligast att träffa mej heller:) Nytt försök!

2011-09-27 @ 22:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0