Mätta

Idag åkte jag, mamma och Sixten och kikade på en stuga i Skråmträsk. Jag säger som jag sagt gällande de 511 andra stugor vi kollat på. KÖP.

Sen blev det en sväng på stan. Shoppade lite kläder till mig själv. Tyger till en vimpel som Sixten ska få i sitt rum (om jag nu kan få till det snyggt det vill säga). Sen så kikade vi på lampor till vårt vardagsrum. Vi har nämligen inte en enda fungerande lampa där inne.

Hockey hos T&A. Smörgåstårta och godis och kladdis på det. Vi önskade nog båda att vi fått ta Sixtens plats i vagnen på vägen hem.




Kommentarer
Postat av: Lina B

vad höstig och fin du är! och sixten blir bara större och större. shit pommes alltså. =)

2011-09-18 @ 13:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0