Klippning

Idag har jag varit och klippt mig. Jag brukar klippa mig på Attityd under Happy Hour timmarna då kostar det "endast" 320 kronor.
Med mig hade jag skrivit ut denna bild

Nu så här i efterhand önskar jag att hon flikat upp det lite mer och klippt till luggen mer så där sned.

Owell, jag kommer ändå att ha håret uppsatt i svans så är väl tveksamt om ni ens får se frippan live.

 

Idag kom Annah med familj förbi och hälsade på igen. Så himla mysigt! Barnen har blivit så stora. Det första William sa när han kom in var att han ville se bebisens rum. Där inne hittade han ett par av Sixtens skor. Då frågade han vad det var för något. Jag svarade att det var ett par skor. Han frågade då vad då för ett par skor. Jag svarade att det  kallades uggs. Då frågade han vad det var för något.

Jaa, vad svarar man på det? Gulle =)

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt med klippning! mina slitna toppar skulle behöva en omgång :) Blev säkert fint du, kan verkligen tänka mej att du passar i den frillan!

2011-09-28 @ 21:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0