Falska toscarutor

Tack så mycket för tipsen om fika! Jag ids dock inte fara och handla så det blev en icke-GI-anpassad kaka till ikväll.
En favorit dessutom! Receptet hämtar jag från min favorit-bloggerska.

 

 

På önskelistan inför jul:

Mateus uppläggningsfat: Lace plate and platter, Size 42 i White.

Finns på Spets och Ting sist jag var där!

Då vet ni.

 

Jag älskar ju de populära Mateus faten även om dom finns i vart och varannat hem. Det enda jag tycker att de saknar är fina förrätts-tallrikar.

 




Kommentarer
Postat av: Helena

Åh de där e såå jäkla goda! MEn hur gör du för att få kokosen ovanpå? Min kokossmet bara sjönk som en sten och hamnade i botten på kakan..inte lika fint!

2011-09-01 @ 17:27:03
Postat av: Karin

Åååh jag älskar sånna där kakor, mmmmmm!

=)

2011-09-01 @ 22:13:54
URL: http://karint.blogg.se/
Postat av: Helena

Blev så sugen att jag gjorde egna ikväll, å då fungerade det med kokosen ju.. ett mysterium det där :)

2011-09-01 @ 23:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0