Core - fnissattack

Ikväll har jag varit iväg på ett efterlängtat träningspass med friskis och svettis. Core. Jag tycker inte att det är så superkul egentligen med styrketräning men core är väldigt bra att träna efter att man fått barn för att få styrka i mage, rygg och bål.

I slutet av passet så kör vi höga knän för fullt. Ledaren skriker då:
- Och magen är med! (ni vet man ska ju spänna magen genom hela passet.)

Svar JA!
Magen var med. Så pass med att den tog en sväng upp till månen, dunsade tillbaka och hälsade på djävulen en sväng vid varje hopp. Haha, jag höll på att börja skratta. Miss degig!

Kommentarer
Postat av: Karin

Måndag blir jättebra=)

2011-09-14 @ 22:56:00
URL: http://karint.blogg.se/
Postat av: Helena

Hrm, när jag kör zumba känns det som om alla fettsvallningar ska dra iväg med mej, rädd att typ hamna i självsvängning å studsa iväg genom salen... sooo i knooow the feeling :)

2011-09-15 @ 19:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0