Awkward

Det började med halsont i torsdags. Motade undan alla tankar på en förkylning eftersom vi skulle ha namngivningsdagen på lördagen. Om man ignorerar det faktum att man håller på att bli sjuk så blir man det inte alltid.

Men sen när gästerna hade farit på lördageftermiddag så kände jag näsan täppas igen och när det äntligen var dags för mig att få smaka av tårtorna så kände jag ingen smak alls.
Gick och la mig samtidigt som Sixten redan vid åtta men somnade nog inte förrän vid tolv.

Idag har vi tillbringat mestadels av tiden i pyjamas (tills jag blev nerspydd och nerkissad). När Sixten sov sin långa "efter-lunch-nap" så betade jag av 8 avsnitt av en serie.

Kommentarer
Postat av: Helena

SHIT vilka tårtor! Ge mej. nu. NU. nä allvarligt-sjukt fina å smarriga såg de verkligen ut! Såg ut som en härlig dag!

2011-09-11 @ 23:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0