30 minuter senare...

Yey! Böckerna hade anlänt i postlådan! Sån lycka!
Eftersom jag inte ännu fyllt *host* 19 år så handlar jag mina böcker på ungdomsavdelningen. Eller "tonår" som avdelningen faktisk heter.




Innan jag satt mig ner vid datorn igen så gjorde jag iallafall lite nytta. Snörde in en av tårtbottnarna till Sixtens fest på lördag. Då kan jag med gott samvete sätta mig ner med en stor kopp kaffe och läsa!




Denna tårta ska jag försöka baka. Någon som gjort den? Den ser svår ut va!?! Jag hoppas jag lyckas!



Det finns ett par saker jag älskar i mitt kök. Det första vet ni redan och det är min matberedare! Sjukt smidigt!
Sen så älskar jag min köksö. Inse hur smidigt det är med dessa lådor:

Kryddlådan


Allt-i-allo-baklådan

Kommentarer
Postat av: Helena

Så smarrig ut! och går säkert bra :)

2011-09-06 @ 17:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0