TGIF

Vad härligt med fredag och att vi fått tillbaka internet. Trist att vara internet-lös när man är ledig på dagarna!
Ikväll blir det att snabba sig på träning - Angelique brukar säga - fredagsparty, inte träning hehe! Men nog är det träning nog.
Sen ska jag iväg och träffa dom fina tjejerna på jobbet för lite vin och förhopningsvis lite kuligt skvaller! Har ju säkert missat en hel del.

Sixten är fortfarande förkyld men det börjar vara på bättringsvägen. Jag hade bakat bullar till Jonas mormor men inte vågat mig dit medan Sixten har varit sjuk så kanske kan ta mig dit någon dag nu i helgen.



Väldigt fula bullar dock eftersom jag använde muffins-formar för jag hade inga bull-formar hemma. Det var inte ok.


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, härligt med bullar! saknar att inte baka nu under det "nya livet" :) å formarna va ju as söta!

2011-10-14 @ 13:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0