Söndag 16 oktober

Livet som föräldraledig är helt underbart. Efter jul börjar jag om och jobba och jag har redan ångest!


Här provar han på att sitta i gå-stolen. Han når dock inte ner till golvet och han är alldeles för "vobblig" i ryggen för att kunna sitta i den. Kanske inte något konstigt med det eftersom gå-stolen är från sex månader. Så vi avvaktar nog ett tag innan vi tar fram den igen. Men han var mäkta stolt att sitta i den! Oj, så roligt att få komma upp från golvet!


Potatis. Hm. Nja, kanske inte favoriten. Som jag längtat till den lilla teskeden med mat han började smaka igår.
Som sagt, livet som småbarnsförälder är kanske inte det mest spännande haha =)


Eh, mamma, vad ska jag göra med detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0