Lördag-söndag

Blev inget vin i fredags så vi drack upp den igår istället. Morgon, ett rött vin som Joel och Helle introducerat för oss! Sen är det ju ett + att man kommer ihåg namnet när man står där på bolaget. Morgon=lätt att komma ihåg.

Vi fick besök av L och P på eftermiddagen igår och dom stannade och åt tacos med oss. Följt av alldeles för mycket sliskande! Vi spelade ett väldigt roligt spel som heter Galenpanna som jag kan rekomendera! Vi provade också Marabous kako, den med mjölkchoklad. Ingen hit direkt.



Idag har jag inte gjort något alls. Tog sovmorgon till 10 vilket  var otroligt skönt. For sen hem till mors-fars och åt porter-gryta (j*vlar vad gott!).

Nu har jag bänkat mig i soffan och, skratta inte, ska se Merlin! =)  Jag sa skratta inte! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0