05:25

Det är ju ingen hemlighet att jag har en morgonpigg liten krabat här hemma.

I morse valde han att slå upp ögonen klockan 05:25. Jag famlade mig upp och in till köket och gjorde iordning en flaska. Tillbaka till sovrummet och gav honom den. Han var dock inte det minsta intresserad av att äta vilket brukar vara ett tecken på att han vill stiga upp.

Mamman tyckte dock att det var alldeles för tidigt för att gå upp då. Jag la mig i sängen igen och tänkte att jag stiger väl upp om han blir grinig. Men kanske 20 minuter senare somnade han om och sov till 07:00. Den tiden har han sovit till nu i ett par dagar så jag håller tummarna för att det är en ny rutin.


Ni har väl inte glömt hur pluttig han var för ett par månader sen?! =)  Det har nästan jag gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0