Gårdagen

Igår så for jag och Jonas iväg och blev fotade av Lisa i Bonnstan och nere vid älven. Lisa är en fantastisk fotograf och vi hade sån tur som fick ta ett gäng fina bilder.

Sen när vi kom hem så hänger Ingela (en stor docka) vid farstun. När vi kommer in genom dörren är huset pimpat med girlanger, ballonger och vimplar. Bordet är mysigt dukat och fram dyker alla våra fantastiska tjejkompisar + mamma och säger surprise!
Ja blev nog lite chockad, Jonte visste om att de hade ordnat en babyshower men jag var helt i det blå.

Vi lekte lite lekar, åt fantastisk mat och snackade loss.





Muuuuums!!


Världens finaste tårta design Helle-Belle! Inte nog med att det var den snyggaste tårta jag sett någon göra så var den fantastiskt god!!


Presenter i massor =)





+ att vi pimpade bodys/dregellappar =)




Kommentarer
Postat av: Helena

Men hallå-du fotogena människa! Kortet på Lisas blogg är ju inte av denna värld! Så snyggt! Jag skulle göra en fototapet av den om det vore jag haha! Puss på dej sötis, du är väl värd en babyshower vilken dag som helst!

2011-05-09 @ 18:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0