Buskar bortskänkes

Vi har lite buskar och sånt som vi vill bli av med på tomten. Om någon skulle vilja ha något av följande så är det bara att dyka förbi med arbetarhandskar och hämta sig en buske =)
Jag vet tyvärr inte vad någon av buskarna heter, men vid intresse så kan jag kolla upp saken :)


Ena sidan av en stor buske, den andra sidan är lite skamfilad men går nog snygga till!



Någon typ av rosenbuske, har taggiga grenar.


Jag tror att det är en sån där buske som ger vita blommor :P




Kommentarer
Postat av: Tina

He inte bort nåt=) Ska kolla med min mamma

2011-05-21 @ 12:35:14
Postat av: Emeli

T - det är lugnt! Inget blir borttaget denna helg, ingen släp! =)

2011-05-21 @ 19:18:47
URL: http://queene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0