Baka

Jag bakar. Det ska bli väldigt intressant och se om det blir hit eller miss =)



Ett tag senare

Jag bakade någonting som heter Chokladwoopie pie.
Dom vart ju allt annat än snygga och inte ens särskilt goda. Rekomenderar inte att ni bakar dom.




Sen så bakade jag Sockerbullar med vaniljfyllning. Dom vart så sjukt fula. Tänk er att dom ska vara så där perfekt runda med socker perfekt runt om dem. Haha, jag hoppas verkligen dom blev goda. Jag gjorde också "vanliga" bullar och det kan man väl inte misslyckas med? Eller?! =)






Kommentarer
Postat av: Lina

jag skulle lätt kunna trycka 1-3 av ovanstående fika! ser supergott ut1 inte woopies bra? har hört att det ska vara det nyaste haha ;)

2011-05-04 @ 18:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0