Att raka sig som preggo

Att raka sig som preggo är inte det lättaste. För att sno ett uttryck från en tjej vars blogg jag läser - fågel, fisk och mittimellan.
Att raka fågeln är som ni kanske förstår inga problem.
Mittimellan däremot, där kommer det första problemet - jag ser ju inte var jag rakar. Så då får man köra lite på chans, har man tur har man fått bort håret där det var tänkt att det skulle bort. Har man otur ligger det kvar nån tufs någerst.
Sen så för att raka fiskarna så gäller det att få ner magen mellan benen en aning så man når ända ner till anklarna. När detta sedan är färdigt så låter det som att man sprungit ett maratonlopp. Puh.


Kommentarer
Postat av: Annah

Hahaha, får mig att minnas panikrakningarna innan förlossning=)

2011-05-30 @ 21:37:59
Postat av: Annah

Hahaha, påminner mig om panikrakningarna innan förlossning=)

2011-05-30 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0