Typiskt

Idag skulle jag och Jonas bädda spjälsängen för att se vad vi behöver komplettera med på Ikea imorgon. Så Jonas gick och hämtade Moln-sängläderna och tar upp dom ur kartongen. Gissa vad - jo vi har råkat köpa ett bäddset för en vanlig säng. Jag trodde på riktigt att jag skulle börja grina! Suck pust och stön. Så jävla typiskt oss (mig)!

Idag drar jag till morsan så får hon hjälpa mig att sy om det till sängkläder för spjälsäng, förhoppningsvis så räcker det till två set. Då kan vi ha ena setet till spjälsängen och det andra till vaggan.

Det känns som att jag borde ha greppat att något inte riktigt stämde då bäddsetet på nätet endast kostar 349 kr! Ibland går det bra och ibland går det mindre bra =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0