Söndag 27 mars

Idag ska jag sitta i soffan hela dagen. Jag har ont i halsen och jag har redan dragit på mig mysbyxorna, laddat med ett stort glas juice och en bok. Läsa, se hockey, kanske se en film och läsa lite mer - det är planerna för dagen.

Igår mötte vi upp L & P vid gamla ÖB för att kika på nå skoteruppvisningstjosan men vi kom lite sent så det var nästan slut på uppvisningen när vi kom dit. Vi for vidare till Ainas och svullade fika och sen hem och kikade hockey.
Tacos hos L&P med bästa Ooel och Helle, fortsatte svullande och drog säkert i mig en och en halv liter cola själv haha =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt rätt med svullandet!

och jag hoppas att jag inte är den skyldige ang. halsvärken!! krya krya! =)

2011-03-27 @ 11:44:05
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: Helena

Hehe, jag drog i mej nästan en vinare själv så...Vaknade mitt i natten och var bakis! Det var riktigt trevligt och får snart gå i repris, vi e i skellefteå de närmaste två helgerna med ju! :)

2011-03-29 @ 17:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0