HM-shopping

Idag var jag på HM efter jobbet och shoppade. Skulle försöka hitta mig ett par mamma.jeans men det finns tyvärr inte i min storlek. Tyckte som synd om mig själv och tröst-shoppade lite klänningar istället =)

På väg till kassan rycker jag åt mig ett linne. Eller ja, jag trodde det var ett linne. När jag kommer hem och ska prova grejerna så upptäcker jag att jag köpt en jumpsuit!!
JAG DOG AV SKRATT när jag provade den. Jag såg faktiskt inte klok ut.

Så om nån vill köpa en jumpsuit i storlek 40 så hör av dig innan tolv imorgon! :)
Hittar den inte på hemsidan men är samma färger som denna KLÄNNING.



Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har ett par mammajeans från Polarn och pyret som du kan få låna om du vill?

Det var inte lätt att hitta några när jag var gravid heller, ville inte ha sånna som satt tajt längst hela benen, dom här är alltså inte det:)



Trevlig helg!

2011-03-25 @ 20:24:21
URL: http://karint.blogg.se/
Postat av: Lina

vad komiskt! klänningar är det bästa! och på hm kryllar det ju av fint! Det passar du fint i! =)



alltså är den kort eller lång. tight eller vid? alltså byxdressen, jag diggar liksom byxdressar men i vissa modeller ser jag ut som en pajas. haha.

2011-03-25 @ 22:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0