Fredag 18 mars

Helgen inleddes med att vi rökfyllde hela huset. Jag stod och lagade mat och hade fläkten i full gång och Jonte skulle göra upp eld. Detta ledde till att röken for in i huset istället för upp i skorstenen.
Så kom inte hit, det luktar en blandning av röklukt, ättiksprit och doftspray! Inte OK =(  Jag hoppas verkligen att röklukten försvinner!! BLÄ!

Det blev inte så mycket bättre kväll efter det heller när AIK gick och förlorade matchen!!

Jag är trött, kan man gå och lägga sig klockan 22:00 en fredag-kväll? :P


Jag längtar till vi kan göra detta...


Och se dessa blomma


Och sippa på...




Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vilken söt klänning! Jag längtar sååååå mkt efter sommar nu, helt galet mycket! JAg planerar redan hur sjukt bra jag ska ha det och vilka fina klänningar jag ska bära :)

2011-03-18 @ 23:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0