Fint porslin

I lördags hde Jonas över några poker-kompisar och han lyckades vinna en slant. Den slanten var Jonas snäll och gav mig?! Varför vet jag inte =)
Så idag medan J var hos tandläkaren var jag på Spets och Ting och köpte finaste tallrikar! Jag är sååååå nöjd! =)

 

Förra måndagen hade Maria namnsdag, eftersom jag heter det i mellannamn så fick jag en bukett snitt-blommor av min mor. Om ni vill ge bort blommor som står sig länge så kan jag tipsa om dessa (kortet togs idag). Inte nog med att dom står sig länge så är dom ju otroligt fina!

 

 


Kommentarer
Postat av: linda

neeeeeeeeeeeeeeeeeeej, du har köpt mina "drömtallrikar"

fy så fusk!!!! :P //fattig student

2011-03-08 @ 14:43:35
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: Helena

Wow. Värsta schyssta killen du har då! Bra han tar god hand om dej :) Han är ett gott föredöme hehe.

2011-03-08 @ 21:32:00
Postat av: Lina

för att han är kär i dig tsss ;)

2011-03-09 @ 16:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0