BVC besök

Idag har jag varit på BVC. Mitt järnvärde hade inte gått upp något alls så nu måste jag öka dosen med Niferex, känns drygt men what to do. Lycka just nu är ju att få skita, sen att skiten är svart det är ju en annan femma :P

Mitt i besöket säger barnmorskan: "Just ja, har du ätit frukost?".
Eftersom farsan har diabetes och jag är överviktig så var det tänkt att jag skulle göra socker-test. Hade ju varit skönt att få göra bort det idag när jag lika var där men istället får jag komma in på fredag. Två timmar tar det, tror jag måste köpa med mig nå roliga tidningar eller så!

Bebin är nu 35 cm lång och väger ungefär 1 kg. Igår började jag känna ont i revbenen och det är förmodligen för att den vänt på sig. Rumpan ligger vid höger revben och skallen neråt. Det är dock inte säkert den kommer ligga så fram till förlossingen.


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja jag kan ju nästan för det mesta=)

Slutar du tidigt nångång, det hade varit kul att se ert nya hus oxå!?

Eller om du har långlunch kan vi ju alltid träffas på stan!

Jag, Linn och Linda F brukar träffas lite då och då, nu ska Malin S oxå börja ses med oss, hon fick ju barn typ förra veckan, du får oxå hänga med oss sen på dagarna när du är ledig:)

2011-03-23 @ 20:00:37
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0