Uttråkad

Jag är sinnesjukt uttråkad. Det finns en massa saker att göra både här inne och ute på gården. Men jag ids verkligen inte ta ta i något.
Jag har en kaka inne i ugnen som ser misslyckad ut. Hoppas den blir god iallafall.

Sindy blev idag injagad av en annan katt. Stackarn, nu vågar hon sig knappt ut genom altandörren utan ligger och spanar ut från vardagsrummet. Lite då och då kommer hon till mig för att se vad jag pysslar på med och så att jag inte är för långt borta om hon behöver räddning.

***

Nu har jag tagit ut kakan och den ser då verkligen inte ut som på bilden haha.



Kommentarer
Postat av: Helena

Den är säkert smaskens!

2011-06-14 @ 19:04:02
Postat av: lina

håller med. den ser smarrig ut =)

2011-06-15 @ 12:12:44
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/onsdag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-06-15 @ 12:37:07
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0