Happy 6e juni

Vår nationaldag. Det är värt att firas tycker jag! För vilket underbart land vi bor i!

Igår följde jag med mor och far till Renholmen och spenderade dagen där. Gosade med kaniner, var till lekpark och åt en massa gottis.

På kvällen fick vi besök av T&A som hade med sig kräftröra! Så jädra gott! Jonas konstaterade att det inte är en "första-dejten" mat och en annan sörplade i sig röran från tallriken haha.

Idag försöker jag steka ute i solen, men jag måste erkänna att jag blir smått uttråkad av att sitta och sola. Hade kanske gått bättre om jag hade haft någon bra bok!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu är det inte länge kvar :) Passa på att njuta av solen innan bebis kommer ut för som småbarnsförälder måste man hålla sig i skuggan och passa på att sola när dom sover eller när man står i en lekpark(och dom brännorna blir inge snygga). Jag hoppas att vi får komma och hälsa på och titta på det lilla pyret.

2011-06-06 @ 19:33:44
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0