Vatten

Imorse upptäckte jag att det var väldigt svagt tryck i kranarna när jag skulle göra ersättning till grabben. Tänkte inte så mycket mer på det men sen när jag vaknade nästa gång och skulle göra nästa laddning mat till honom så funkar inte kranarna. Då ville jag lägga mig ner på golvet och grina.
Jag har inte tyckt att det har varit så jobbigt att inte dricka vattnet men när man inte ens kan tvätta händerna efter att ha gått på ett dass där man måste lämna skiten kvar för det inte går spola -too mutch.

Misslyckad som morsa för att jag inte har nog mat till Sixten, rädsla för att ge honom den där jävla cryptan och sen inget vatten i kranarna på det. Bläää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0