Söndag - måndag - tisdag

I söndags var vi bortbjudna till Tina och Anders på middag. Dom bjöd på grillat, bland annat älg-filé - supergott!
Där hade vi sån himla tur att få låna med oss en baby-sitter som kommer att bli väl använd. Trevlig kväll med cola för min och Tinas del och lite ölande/vinande för de  andra.


 

Igår for vi förbi Jonas mamma som skaffat världens sötaste lilla vovve! Världens minsta lilla vovve var hon också =)





Sen for vi förbi mamma och pappa som bjöd på middag som Emil fiskat upp.




Sen drog vi till minigolfbanan och spelade lite.









Jonas är på discgolf för tillfället, korven sover och jag sitter och kikar på Sons of Anarchy. Jag önskar mer än allt annat att Jonas köper med sig något gott till mig. Jag är så sjukt sockerberoende att det går inte dit en till.

Kommentarer
Postat av: Lina

ohh sickan är så söt!! och vilken gullig hund, om hon behöver vakt någon gång kan jag ställa upp! allvarligt alltså.



filmtips: Burlesque med Cher och Xtina Aguilera. Kärlek, dans och sång. Toppen.



Ps. Vad snygg du är i klänningen! =) ds.

2011-07-27 @ 18:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0