Renholmen

Idag har vi spenderat dagen på Renholmen. Vi låg på stranden och hade det finnemang. Jag brände mig lite och Jonas ser ut som en kräfta hehe. Solen tar fortfarande på!

Sen på kvällen for jag och Sixten och mötte upp mamma, pappa och min moster på Ainas och köpte glass och gick ner till älven en sväng. Jag älskar Ainas glass, hur gott som helst!

På vägen hem tänkte jag att jag skulle tvärhandla lite på Ica Moröhallen. Därinne började Sixten gallskrika, my god vad stressad man kan bli. Inte just för att han skriker utan mest för att alla glor och det känns som att dom tänker "få tyst på ungen nu".

Inga bilder har jag heller. Skärpning Emeli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0