Dagarna går...

Dagarna går alldeles för fort och vi sover bort en stor del av dem måste jag erkänna. Imorse var jag och Sixten på vårdcentralen och när vi kom hem så var han hungrig, vi la oss därför i sängen så jag skulle kunna mata liggandes ner och så somnade vi båda två.

Igår kväll var dock en mindre bra kväll, han måste ha haft ont i magen eller nåt för han grinade nästan hela kvällen. Vi matade, bar honom, matade lite mer osv för att göra honom nöjd. Sen slocknade han vid halv tolv och sov till halv åtta! Vilken lyx! Trodde inte det var sant när jag kollade på klockan.
Han brukar alltid vakna vid 4 och vija ha krubb, inte för att det är superjobbigt eftersom han alltid somnar om direkt efter mat men väldigt skönt att få sova en hel natt.



Så här trivs han bäst - på mammas degiga mage =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ser mysigt ut :) Kul med alla bilder, ni är så fina! Kram

2011-07-28 @ 22:32:17
Postat av: Helena

Åh sötnosen! Så gött :)

2011-07-29 @ 10:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0