Bröstet

Jag tror att en blogg kan vara till för att få klaga på saker och ting ibland! Vad tror ni?

Jag misstänker att jag har fått en lätt mjölkstockning. Mitt ena bröst gör ont. Tecken:
feber - känns så men jag vet inte för vi har ingen termometer
ont i kroppen - check
huvudvärk - check

Jag misstänker att det kan ha att göra med att jag använt amningsnappen mer flitigt på det bröstet eftersom jag haft mycket mer ont. Ska försöka härda alla amningar utan nappen. Hoppas detta går över snabbt.




Kommentarer
Postat av: Helena

Klaga på! tycker det är helt rätt. Drygt med tissen hördu. Vi tänker på er och vill komma å hälsa på eller bjuda hem er, nu åker vi strax å fiskar över helgen men sen-då jävlar! :)

2011-07-06 @ 22:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0