Rensning


Idag har jag rensat. Började med att gå ut till förrådet och insåg att det var ett alldeles för stort projekt att påbörja utan att kunna he upp en massa grejer på vinden. Så jag nöjde mig med att göra ordning i klädkammaren. Hängde upp alla jackor som låg i sopsäckar och bar in en hylla som jag ställde upp alla skor på. La ner mina väskor i en stor kartong tills jag kommer på en bättre plats för dem.

Sen åkte vi till Lina och P för go-fika. Muuums!!

När jag kom hem så rensade jag alla papper och kvitton som ska in i pärmen. Bra bra!
Nu har jag just tömt(!!!) min hotmail på mail i inkorgen. Alla mail som ska sparas ligger så fint(?) i mappar och resten är borttagna!

Är det sånt här man pysslar med på söndagar när man inte slappar i soffan och är bakis? =)




Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis till magen! :-)

2011-02-01 @ 16:17:51
URL: http://gulagrodan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0