Olearys


Igår sov Jonte bort mest hela dagen så idag vill jag hitta på någe kul tillsammans. Jag ska försöka lura med honom på Olearys och käka och se hockey. Det är ju inte alls särskilt fel söndagsnöje.

Jag har suttit och kikat runt lite på internet och kollat på mat-recept. Jag skulle vilja prova göra något annorlunda som vi inte brukar göra. Vi har ju ett par rätter vi varierar mellan. Den senaste tiden har det ju blivit rätt mycketjunk-food - så skulle behöva käka lite nyttigare ett tag.



Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för NYÅR! galet härligt!



tips att göra lasagne, gör med en med tomat och kyckling och en vanlig så har ni matlådor också =) kan maila recept om du vill ha! =)

2011-01-02 @ 22:52:14
Postat av: Maria

Hoppas ni fick en bra glimt av er mini idag ;) Kram

2011-01-03 @ 17:28:29
Postat av: Karin

Hoppas UL gick bra!=)

2011-01-05 @ 18:56:47
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0