Middag på Scandic


Igår avslutades jobb-veckan med middagsbuffé på Scandic med arbetskompisarna.
99 spänn betalade vi för en buffé men Scandic som alltid brukar ha så god mat hade verkligen inte lagt ner någon själ i denna middag.
De andra drack vin och öl medan jag satt med min Cola. Efter middagen gick vi tillbaka till kassan där de andra startade förfest på riktigt men efter ett tag så kände jag att jag helst ville hem. Jag vill också få drick vin och bli lull! =)

Igår deklarderade jag för Jonas att jag ska på festivalen i sommar. Robyn entrar ju Skellefteå så antingen kommer jag att stå där med stor-mage eller så får Jonas ta hand om bebin själv medan jag kikar Robyn. Jag kan lätt tänka mig att betala bara för att få se henne nån timma  eller två.

Nu ska jag surfa lite på Ikeas hemsida och göra en lista inför ett eventuellt besök här i vår. Sen blir det stan för kakel-shopping och sen ikväll blir det hockey!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0