Mesig


Jag är verkligen alldeles för mesig. Var på Coop bygg och skulla hitta hyllor. Gick fram till hon i informationsdisken och frågar: "Hej, har ni såna där hyllplan med konsoller". Hon pekar då rakt fram och säger: "Jo det ska finnas där nere i hyllorna".

Nähe tänker jag, är det sant? Hyllorna finns i gångarna under rubriken "HYLLOR" ungefär.

Men istället för att säga:"kan du visa mig vad ni har för några" lommar jag dit, går ett varv och tittar, hittar nå hyllor men inga konsoller till, går därifrån i rena ilskan och svär över att hur dålig service man får på alla affärer. Kalla mig LAT!

Imorrn tar jag med mig en bild på hyllor, åker på Beijer Bygg och ber dom plocka ihop grejerna jag behöver. Inte för att Beijer Bygg har service-minded personal (dom har verkligen sämst personal som jobbar där ute vid träavdelningen) men om jag tar mer mig en bild kan jag väl inte misslyckas?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0