Ledighet igen


Skulle åter till jobbet i måndags men kände mig riktigt risig så jag har varit hemma i två dagar. Idag for jag på jobbet och jobbade halvdag och sen var det dags för ledighet igen. Jag vet att ja borde tycka det är hur skönt som helst med ledighet, men när man har varit sjuk och hemma så är det bland det värsta som finns. Då vill man bara tillbaka till jobb och rutin och pigghet.

Vi har varit på Ultraljud och det var hur coolt som helst. I början när hon la dit makapären så såg det ut som att bäbisen vaknade till liv. Den strcäkt lite på sig och vinkade lite till oss. Efter en stund frågade vi barnmorskan om hon kunde se vad det var för kön men det ville hon inte säga. Så det får bli en överraskning helt enkelt =)


Kommentarer
Postat av: Helena

Häftigt! va kul :)

2011-01-06 @ 20:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0