29 januari


Idag har vi äntligen gjort slag i saken och beställt kakel till köket. Det blev inte riktigt som tänkt eftersom jag inte hittade något som liknade det jag hade i skallen. Jag tror ändå att detta kommer att bli fint - vitt såklart =)

Idag blev det sängkläder. Jag trodde alltid, innan jag blev gravid, att jag skulle vara en laid-back blivande morsa som köper allt man behöver i sista sekund.
Jag har dock redan nu börjat handla både det ena och det andra.
Idag köpte jag och Jonas nya sängkläder till vår dubbelsäng + extra kuddfodral. Detta gick på 496 kronor. Sen hittade vi sängkläder till spjälsängen som gick på ynka 549 kronor. Gosch! Dock så hade jag ett presentkort, annars hade jag aldrig köpt så dyra spjälsängskläder.





Kommentarer
Postat av: lini

åh. men det e klart att era lilla liten förtjänar allt och lite till!

2011-01-30 @ 02:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0