Shopping-lista

Vi såg två perioder av hockeyn. Sen stängde Jonas av, lika bra var nog det!

Jag ska shoppa detta i Stockholm hade jag tänkt:
- Vårjacka
- Skor
- Ett par stycken vardagsklänningar
- Ett par mammajeans
- Strumpbyxor

Det brukar oftast inte gå som planerat när man har gjort upp en plan på vad man ska shoppa men det blir nog bra ändå =)


Snart fyller jag år. Om endast två och en halv månad :P
Då vill jag ha detta tidningsställ (det är väl ingen som missat att jag gillar kors haha):

Och typ allt annat i Butiken =)

Kommentarer
Postat av: Lina

listor är bra så länge man finner det man söker =)



Tokfint tidningställ. precis som du säger var ju hela butiken tjusig värre. fina lampor t.ex.



Hoppas sthlm är härligt!

2011-02-25 @ 15:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0