Lasagne


Yey, har fyndat en spjälsäng på blocket! Jag och farfar for och hämtade den så nu står sängen bredvid Jonas sängsida och väntar på att bli fylld. Jag är seriöst sugen på att bädda redan nu, en aaaaaning tidigt haha =)

Galet hungrig är jag också, jag har gjort Lasagne. Har gjort den nån gång tidigare och totalt misslyckas så Jonas har varit Lasagne mästaren. Dock så var han ej hemma så han kunde inte laga käk idag. Den måste bli god! Annars drar jag och köper supermegaduperskrov.


Update - den var OK!




Kommentarer
Postat av: Carro

Ja en minisemester är alltid uppskattat och shopping är ju aldrig fel det heller :) Kommer ni på att ni har tid över för en fika eller så är det bara att höra av er! Hoppas ni får en kanonhelg :)

Stockholm funkar bra och plugget också. Det är helt klart ovant då man jobbat ganska länge, men det går bra!

Kramar!

2011-02-21 @ 19:46:40
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Lina

jag älskar lasagne. och är lite utav ett själv utnämnt lasagneproffs. efter er weekend ska jag bjuda över er på lasagnenight!!

2011-02-22 @ 23:06:07
Postat av: Helena

Å , love lasagne! Jag brukar ha i en skvätt rödvin och koka KFsåsen så länge som möjligt, då brukar den bli extra god, om du vill ha ideer ;)

2011-02-23 @ 19:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0