Alldeles för tajt dag


Mina arbetskompisar är imponerade över att jag fortfarande kan ha mina vanliga jeans på mig (knäpper dem under magen). Jag är dock mindre impad. Jag börjar bli stor, jag har noll kläder och idag ville jag bara grina för kläderna satt så tajt. Knäppte upp jeansen när jag kom på jobbet, och så fick dom vara hela dagen.

Måste inhandla lite mamma-kläder, trist för det är dyrt + att man använder det så kort säsong. Jag hoppas på att hitta fina klänningar jag kan ha på jobbet med bara tajts eller strumpbyxor till nu när jag ska till Stockholm.


Kommentarer
Postat av: Carro

Ska du till Stockholm? Va roligt! På Vero Moda i Sickla (Nacka) finns det en mamma-avdelning och det verkade vara ganska fina saker där, så där har du ett litet tips iaf :) Det kan du hända att det finns på fler Vero Moda-butiker också, det har jag inte koll på! Sköt om dig och hälsa Jonas. Kram Carro

2011-02-21 @ 17:59:42
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Maria

Det fungerar inte att sätta en gummisnodd i knapp/knapphålet på byxorna? Eller det har du kanske redan gjort?

De har rea på både Ellos och Haléns om du vill beställa därifrån, annars använde jag nästan enbart Cubus linnen (de som de har i snurrorna vid ingången) när jag var gravid...

2011-02-21 @ 19:20:54
Postat av: Hanna

H&M har billiga mammakläder. Jag hade mina mammakläder båda graviditeterna och det kanske blir en till liten nån gång?

2011-02-23 @ 17:18:01
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0